www.spargalkes.lt

Reklamos elektroninės leidybos vadyba

Internetas ir marketingas

Reklamos agentūrų įvairiose šalyse tyrimai rodo, kad reklamai skiriama vis daugiau lėšų. Labiausiai išvystyta reklamos rinka yra JAV. 1.1.paveiksle pateikta prognozė, kiek Europos šalyse bus išleista lėšų reklamai 2000-2002m. Reklamos kaštai auga, tačiau firmos dar nelabai plačiai naudoja reklamą internete. Greičiausiai ir ateityje reklama internete užims tik nedidelę rinkos dalį [4]. Verslininkai nelabai mėgsta reklamuotis internete, kadangi jų nuomone internetas yra pernelyg padrikas. Jie dar nežino visų interneto galimybių, nenori dėti pastangų ir investicijų naujoms technologijoms. Pastebėta, kad Interneto naudojimas gali padaryti didelę įtaką teigiamam firmos įvaizdžiui ir klientų informavimui apie firmos prekes ar teikiamas paslaugas. Didžiausios pasaulio korporacijos vienija savo jėgas, įkurdamos bendrų interesų svetaines internete, norėdamos priartėti prie vartotojo, todėl mažesnėms firmoms sunku su jomis konkuruoti.

Internetas yra kompiuterinė hipertekstinė aplinka, kuri pasižymi unikaliomis reklamos galimybėmis. Šiuo aspektu, galima išskirti du pagrindinius jo bruožus: 1. Internetas - nauja bendravimo priemonė, veikianti pagal komunikacinį principą "daugelis - daugeliui". Be to, Internetas yra hipertekstinė informacijos pateikimo priemonė, ryškiai besiskirianti nuo tradicinių masinės informacijos priemonių savo interaktyvia prigimtimi ir lankstumu. 2. Internetas - globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laiko apribojimų, leidžianti vykdyti virtualų prekių pirkimą - pardavimą, ir žymiai praplečianti firmų galimybes.

Failai:
FailasFailo dydisParsisiųsta
Parsisiųsti šį failą (75aa13b426e0fe927d4ff093efe6dd99.zip)Reklamos elektroninės leidybos vadyba162 Kb1
Neteisinga

 
Informatika Reklamos elektroninės leidybos vadyba
www.kvepalai.ltkvepalai.ltwww.spargalkes.ltspargalkes.ltwww.tytuvenai.lttytuvenai.lt