www.spargalkes.lt

Kūno kultūros teorinė paskirtis

PAGRINDINIAI SVEIKOS GYVENSENOS KOMPONENTAI IR FIZINIO AKTYVUMO NORMOS

Judėjimas yra pagrindinis sveikatos principas. 3 faktoriai:  prigimtis 20% ekologija 30% gyvensena 50-60%. Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai: gyvenimas be žalingų įpročių (rūkymas, alkoholis); racionali dienotvarkė, mityba, higiena, fizinis aktyvumas. 3 aktyvumo normos: mažo fizinio aktyvumo norma moterims 5 km/d vyrams 8 km/d.

TRENIRUOTĖ, JOS APIMTIS IR INTENSYVUMAS

Treniruotės pagrindinis uždavinys stiprinti sveikatą, didinti fizinį ir protinį aktyvumą, funkcinį pajėgumą. Treniruotę lemia 2 faktoriai: treniruotės apimtis (pratimai, krūvis);  atstojamosios priemonės vitaminai mineralinės druskos, masažai. Treniruotės intensyvumas – pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą.  5 intensyvumo laipsniai: l mažo – 110tv/min; mazo – 130; vidutinio 150; didelio 170; l didelio 190. Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu.

Failai:
FailasFailo dydisParsisiųsta
Parsisiųsti šį failą (30bdf58e392dfd262f6994885a6b8eab.zip)Kūno kultūros teorinė paskirtis9 Kb0
Neteisinga

 
Kūno kultūra Kūno kultūros teorinė paskirtis
www.kvepalai.ltkvepalai.ltwww.spargalkes.ltspargalkes.ltwww.tytuvenai.lttytuvenai.lt