www.spargalkes.lt

Asmeninės programos tikslai bei pagrindai

Treniravimo principai

Siekiant lavinti organizmas turi būti, iki tam tikro lygio,"perkraunamas":

* Fizinis apkrovimas turi sukelti stresą organizmui (paprastai naudojama apie du trečdalius pajėgumo nuo maksimalaus)
* Organizmas prisitaiko prie krūvio, todėl reikia laipsniškai didinti apkrovimus
* Apkrovimas priklauso nuo intensyvumo (raumenų įtampos), trukmės (kartojimų skaičiaus), treniruočių pasikartojimo.

Fiziniai "perkrovimai" užtikrina pakitimus organizme tiek kiekybinėje tiek kokybinėje plotmėje. Tačiau tie pakitimai priklauso nuo fizinių pratimų pobūdžio. Lavinant jėgą padidėja raumeninių skaidulų dydis ir kontraktilinių baltymu (aktino-miozino) kiekis. Tai užtikrina galingesnį raumenų susitraukimą Lavinant raumenų ištvermę padaugėja aerobinių fermentų, mitochondrijų, pagerėja raumens kapiliarizacija. Šie pakitimai sąlygoja geresnį deguonies pristatymą į dirbančius raumenis, o tuo pačiu ir ištvermę. Raumens nuovargis stimuliuoja raumenyje aerobinių fermentų aktyvumo didėjimą, kas sąlygoja adezintriforfororūgšties (ATF) sintezę. Atlikdami daugiau kartojimų jūs galėsite geriau naudoti riebalus kaip energetinę medžiagą.

Failai:
FailasFailo dydisParsisiųsta
Parsisiųsti šį failą (680e977fd4159159aed06790881668d4.zip)Asmeninės programos tikslai bei pagrindai11 Kb0
Neteisinga

 
Kūno kultūra Asmeninės programos tikslai bei pagrindai
www.kvepalai.ltkvepalai.ltwww.spargalkes.ltspargalkes.ltwww.tytuvenai.lttytuvenai.lt