www.spargalkes.lt

Marketingo sanprata

Marketingas - kaip dedamoji vadybos dalis susiformavo lygiagrečiai su vadyba 19 a .pabaigoje - 20 a. pradžioje. 1910 - 1920 metais Anglijos universitete pradėtas dėstyti marketingas.

Marketingas - tai ne tik rinkos tyrimo priemonių visuma, bet ir įmonės, tarpininkų ir konkurentų valdymo filosofija, strategija ir taktika, orientuota į vartotojų poreikių tenkinimą.

Pastaruoju metu formuluojama visai kitokia marketingo samprata. Pasinaudojant marketingu firma ne pasyviai reaguoja į firmos pokyčius, o vykdo gerai apgalvotą, sukoordinuotą, suplanuotą naujų rinkų įsisavinimo politiką ir naujų prekių ir paslaugų pritaikymą prie naujų rinkos reikalavimų.

Marketingas iš anksto planuoja mūsų prekių ir paslaugų vartotoją.

Failai:
FailasFailo dydisParsisiųsta
Parsisiųsti šį failą (c6e1138a09bfb450c78084065553b208.zip)Marketingo sanprata2 Kb2
Neteisinga

 
Vadyba Marketingo sanprata
www.kvepalai.ltkvepalai.ltwww.spargalkes.ltspargalkes.ltwww.tytuvenai.lttytuvenai.lt